HEDON
Vezető designer: Patkós Luca
Projektcsapat: Húnfalvi András, Szilágyi Nóra, Laufer Ferenc
Megrendelő: Hedon Sörfőzde
Márkafrissítés a Hedon Sörfőzde számára
A kézműves sörök forradalma nem csak a gasztronómiában hozott változást, hanem a csomagolástervezésben is. Létrejött egy különleges, új vizuális nyelv, amiben a sörfőzdék újabb fronton versenyeznek egymással a fogyasztói sikerért.
A stúdiónkkal egy időben induló Hedon sörfőzdével való együttműködésünk tíz évvel korábban, egy logóval kezdődött. A habban fürdőző sörnyitó figura a névvel együtt a jól eső hedonizmus érzetét közvetíti.
A 2023-as arculatfrissítés során fontos szempont volt, hogy egy modernizált arculatot hozzunk létre, ami a cég következő évtizedét is meghatározza és hogy a fogyasztók könnyen megtalálják bevált kedvenceiket a boltok polcain.
Olyan márkaarculatot hoztunk létre, ahol minden egyes sör egy történetet mesél el, és saját "személyiséggel" rendelkezik, de mindig hű marad a brand vizuális megjelenéséhez és jól beazonosítható a Hedon család tagjaként.
Az elmúlt tíz évben a főzde az ország egyik különösen sikeres sörgyártója lett, a karakterek, mint például Helmut pedig igazi közönségkedvencekké váltak.
A termékpaletta folyamatosan nőtt és a Hedon niche, kisüzemi vállalkozásból gyorsan nyitott a nagyobb fogyasztói rétegek felé, amit az arculat is irányított. A cég nemrégiben a sörösüvegekről a dobozokra állt át, így a címkéknek is alkalmazkodniuk kellett az új formátumhoz.
A brand 2023-as frissítésével elnyerte a Red Dot Award: Brands and Communication díjat, csomagolásterv kategóriában.