PASSUS
Designer: Patkós Luca
Fotók: Winter Márk
Megrendelő: Passus Shoes
Branding egy luxus férficipő manufaktúrának
Büszkék a hagyományos mesterségükre, amit a 21. század technikai megoldásaival ötvöznek. Első körben segítettünk a brand nevének megtalálásában, majd a pontosan meghatározott alapértékek mentén egy teljes arculatot terveztünk nekik.
A “passus” szó latinul lábnyomot, lépést jelent, de átvitten is értelmezhetjük, mint bekezdés, paragrafus.
A cég filozófiájának része, hogy kérdéseket tegyünk fel magunknak. Milyen nyomot akarsz hagyni magad után? Hány lépést tettél/teszel még meg? Tehát az egész életút, döntéseid sorozata benne van ebben a szóban. A logóhoz egy elegáns és erőteljes betűtípust, a Maykayt választottunk, egy kis csavarral: a logotípiában az A és az U karakterek betűszárait összekötöttük.
Az arculat színhasználatának alapja a sötétbarna, ami a bőr természetes szépségét idézi. Ezt egészítettük ki az örökké elegáns sötétkékkel és luxust képviselő arannyal.