A kis kraft sörfőzdék reneszánszukat nagy sikernek örvendenek világszerte, aminek köszönhetően egyre több fogyasztó ismerkedik meg a minőségi, helyben készülő sörök világával.
A Hedonnal kezdetektől fogva együtt dolgozunk, a közös munka az első logótervtől komplett kreatív csapatmunkává nőtte ki magát. A márka teljes vizuális arculatát, és a sörök címkéit, csomagolásait is a Flying Objects tervezte. Nevük a hedonizmus szóból ered: Így született meg a márka logója és egyben kabalafigurája, a sörben fürdő emberalak, aki élvezi az életet és csak a pillanatnak él. Külön érdekesség, hogy a logó figurája sörnyitóként is működik.
Ez az egyik olyan projektünk, ahol igazán integráltan jelenik meg a szerepünk. Közösen működik a formatervezés, és az art direction,, így lett a végeredmény egységes, letisztult és nagyon jól beazonosítható a fogyasztók számára, még akkor is, ha sok, teljesen különböző sörről is van szó.
A Hedon 2016-ban a Magyar Design Management Díj elismerő oklevelét kapta.
Luca Patkos
Arculattervezés, Csomagolás