Flying Objects Design Studio | Szörpi
58205
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-58205,single-format-standard,cookies-not-set,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.3, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Szörpi brand ID

A Szörpi egy magyar szörpmárka, különlegességét az adja a többi szörphöz képest, hogy elhagyatott mezőkről és rétekről gyűjtött bodzavirágból készítenek alkoholmentes és alkoholos italokat. A cég egy olyan arculat tervezésével bízott meg minket, ami jól tükrözi a termék könnyedségét, vicces és laza.

 

A márka neve, Szörpi, a szörp becézett verziója, egyúttal hangzásában arra emlékeztet, mikor az ital utolsó cseppjeit felszippantjuk egy szívószállal, a logó is ezt a momentumot ragadja meg. A megszemélyesítés mindig jó módja a vizuális történetmesélésnek és annak, hogy ezzel egy adott terméket megkülönböztessünk más márkáktól. Így született meg a csomagolás két központi karaktere, Bodza és Hugo, a bodzavirág-hajú bohém páros. Az alkoholmentes verzió a Bodza nevet kapta, a női név egyben az alkotó növény neve is, kedves és édes, mint az üdítő ital. Társa, Hugo, a laza hippi a pezsgő és gyümölcsös alkoholos verzió képviselője.

Designer

Luca Patkós

Category:

Arculattervezés, Formatervezés